onsdag 3 december 2008

Human

Ibland tycker jag att människan är jävligt konstig. Eller inte konstig, men liksom lite sådär dum i huvudet! Tänker inte ens förstöka skriva ner all min ilska. 
Det går inte ens beskriva på världskartan hur trött jag är på människor som inte respekterar andra människor. 
Nu tänker säkert folk i stugorna "meh, vafan, hon är ju så jävla elak! säger elaka saker!" 
Det må vara så. men inte  ljuger jag folk rakt upp i ansiktet. Inte på samma sätt som andra. Som ljuger som en hästar travar! Nej fy för. Och nu när jag är igång kan jag ju faktiskt dela med mig om min syn på talgkörteln. Den är jävligt onödig idag. Människor med finnar. Just nu ser jag ut som en jävla harekrischna-anhängare eller något i den stilen. Bukspottskörteln kanska fyller någon annan sorts funktion. Men idag skiter jag fullständigt i det! 

NypNyp. IroniIroni. KalllKall.VarmVarm. HejdåHejdå.



Inga kommentarer: